جرثقیل سقفی ایران کرین

آدرس ما:

تهران | پایتخت ایران

شماره تماس ما:

09191289841
09129242842

ایمیل ما:

info@ircrane-co.com

جرثقیل سقفی ایران کرین

جرثقیل بازویی | قیمت جرثقیل ستونی بازویی

جرثقیل های بازویی ، یک بازوی افقی بر روی یک ستون توخالی که با انکر بولت به فونداسیون متصل است ، سوار شده و می تواند تا 360 درجه دوران افقی نماید. بالابر با ظرفیت های کم ( حداکثر 5 تن )به طور افقی بر روی بازو حرکت کرده و بازو حول محور ستون حرکت دورانی انجام می دهد.حرکت بازو می تواند به صورت دستی و یا برقی انجام گردد.

جرثقیل بازویی چیست؟

فهرست

جرثقیل بازویی، جرثقیلی سقفی است که در اکثر مواقع دارای یک محور عمودی و یک محور افقی است. محور عمودی به عنوان پایه‌ای عمل می‌کند که محور افقی (بازو) بر روی آن نصب می‌شود. در واقع شکل این جرثقیل همانند شکل L برعکس است. بالابر و موتور آن بر روی محور افقی جرثقیل نصب خواهند شد.

جرثقیل بازویی ایران کرین

این نوع جرثقیل را می توان در سه نوع یافت کرد جرثقیل ستونی، جرثقیل دیواری متحرک و جرثقیل دیواری، که هرکدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند.برای کارخانه هایی که دیوار یا ستون مناسب برای مونتاژ جرثقیل ندارند استفاده از جرثقیل های بازویی ستونی مناسب ترین گزینه برای استفاده می باشد.جرثقیل های بازویی برای فضاهایی که بسیار محدود هستند مناسب هستند برای جرثقیل های بازویی می توان 6 حرکت در نظر گرفت و این نوع جرثقیل دارای حرکت دورانی می باشد.

پیشنهاد مطالعه مطلب مرتبط:  مونوریل جرثقیل سقفی + قیمت و خرید مونوریل

ظرفیت و تحمل بار جرثقیل بازویی از جرثقیل‌های سقفی و دروازه‌ای کمتر است. به زبانی دیگر، این جرثقیل‌ها برای کارهای سبک در صنایعی که حداکثر میزان بار 15 تن باشد استفاده می‌شود. اگر میزان بار بیشتر از 15 تن باشد، باید از انواع دیگر جرثقیل استفاده شود.

محور افقی در جرثقیل بازویی توانایی چرخش به دور ستون را دارد. البته زاویه چرخش محور افقی در انواع جرثقیل‌های بازویی با هم متفاوت است. در برخی از این جرثقیل‌ها، محور افقی قادر به چرخش 360 درجه می‌باشد. اما در برخی از انواع دیگر، این زاویه به 200 درجه و 180 درجه کاهش پیدا می‌کند.

ویژگی‌های جرثقیل بازویی کدامند؟

برای آنکه بیشتر با جرثقیل بازویی آشنا شوید می‌خواهیم به ویژگی‌ها و مشخصات این جرثقیل بپردازیم. از ویژگی‌های بارز این نوع جرثقیل می‌توان به قیمت خرید کمتر، راه‌اندازی آسان‌تر و نگهداری کم هزینه‌تر آن اشاره کرد. در واقع این جرثقیل به سبب آنکه برای کارهای سبک به کار می‌رود قیمت خرید آن نیز مناسب می‌باشد. برای جابجایی بارهای سنگین‌تر از انواع دیگر جرثقیل بهره می‌برند.

  • چرخش محور افقی یا همان بازو در این جرثقیل‌ها هم به صورت دستی و هم با استفاده از موتور گردان امکان‌پذیر است.
  • جرثقیل‌های بازویی را می‌توان بر روی فونداسیون، ستون، دیوار، پلیت و … نصب کرد. تنوع فراوانی در نوع نصب موجب پدید آمدن انواع این جرثقیل‌ها شده است.
  • برخی از جرثقیل‌های بازویی پرتابل هستند و می‌توان آن‌ها را جابجا کرد. البته میزان ظرفیت این جرثقیل‌ها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

جرثقیل بازویی در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم جرثقیل بازویی از آن جرثقیل‌هایی است که در همه مکان‌ها کاربرد دارد. زیرا این جرثقیل از لحاظ ابعاد دارای سایز بسیار مناسبی می‌باشد. بنابراین هم در محیط‌های باز و هم در محیط‌های بسته به آسانی می‌توان از آن استفاده کرد. اما کاربرد اصلی این جرثقیل‌ها برای مکان‌هایی است که حداکثر میزان بار آن‌ها 10 الی 15 تن است. در واقع این جرثقیل در صنایع سنگین نمی‌تواند پاسخگو باشد.

جرثقیل بازویی دیواری

حالت های جرثقیل بازویی

  • جرثقیل بازویی جایی که ستون وجود دارد
  • جرثقیل ستونی بازویی محلی که ستون وجود ندارد.
  • جرثقیل بازویی دیواری که حرکت طولی در آن مد نظر است.

قیمت جرثقیل بازویی چقدر است؟

همان‌طور که در بخش قبل اشاره کردیم جرثقیل بازویی انواع مختلفی دارد. هر کدام از انواع این جرثقیل‌ها دارای عملکرد و نحوه نصب و راه‌اندازی متفاوتی هستند. بنابراین قیمت آن‌ها نیز کاملاً با هم فرق می‌کند. البته به صورت کلی، قیمت جرثقیل‌های بازویی بسیار ارزان‌تر از قیمت دیگر انواع جرثقیل‌ها می‌باشد. بنابراین می‌توان با هزینه و بودجه کمتری، یک جرثقیل بازویی بسیار باکیفیت را خریداری کرد.

خرید جرثقیل بازویی

در خرید جرثقیل بازویی باید به نوع جرثقیل، ظرفیت آن، نوع نصب و راه‌اندازی، نوع چرخش بازو، زاویه چرخش و … توجه کنید. در واقع باید جرثقیل خریداری شده با کاربرد مورد نیاز شما کاملاً هماهنگ باشد. بنابراین در خرید این جرثقیل، ابتدا باید به نیاز خود توجه کنید سپس جرثقیل مناسب خود را خریداری نمایید. برای خرید جرثقیل تنها به شرکت‌هایی معتبر و باسابقه در زمینه فروش جرثقیل همانند مجموعه ایران کرین اعتماد کنید.

پیشنهاد مطالعه مطلب مرتبط:  جرثقیل نیم دروازه ای (توضیحات کامل+تصاویر)

قیمت و خرید جرثقیل سقفی دو پل

ویژگی جرثقیل های بازویی

برای حرکت جرثقیل های بازویی یک زاویه دوران باید وجود داشته باشد.اگر در سالن یک ستون وجود داشته باشد می تون جرثقیل بازویی را بر روی آن ستون نصب کرد.

جرثقیل ستونی بازویی

در محیط های باز و مناطقی که دیوار یا ستون ندارند و نیاز به یک چرخش با زاویه 360 درجه می باشد یا در مکان هایی که نیاز است باربری بر روی یک سطح به شکل دایره انجام گیرد این نوع جرثقیل نصب می شود.این نوع جرثقیل را یک بوم و محور گردان تشکیل می دهند که یک کالسکه و سیستم بالابری روی آن سوار شده است.و حرکات این جرثقیل را می توان به صورت دستی و الکتریکی تنظیم کرد.

ویژگی جرثقیل های ستونی بازویی

  • نصب این نوع جرثقیل ها بسیار آسان است.
  • در هر مکان و محیطی می توان از نوع جرثقیل استفاده کرد.
  • برای تناژهای بالا و ظرفیت های بالا می توان از نوع جرثقیل استفاده کرد
  • این نوع جرثقیل کاری مشابه با جرثقیل های سقفی و دروازه ای انجام می دهد اما قیمت پایین تری نسبت به آن دو جرثقیل دارد.
  • جرثقیل های ستونی بازویی انعطاف پذیری بالایی دارند و در اکثر مناطق می توان از آن ها استفاده کرد.

انواع جرثقیل های ستونی بازویی

  • جرثقیل های ستونی بازویی دستی
  • جرثقیل های ستونی بازویی برقی
  • جرثقیل های ستونی بازویی زنجیری

چرا باید از جرثقیل های ستونی بازویی استفاده کرد؟

این نوع از جرثقیل دارای نصب و نگهداری بسیار آسانی می باشد جرثقیل های ستونی بازویی چند سیستم را باهم ادغام کرده اند بنابراین از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه اند.کاربرد جرثقیل های ستونی بازویی برای مکان هایی که امکان نصب جرثقیل های دیگر نیست و هم چنین در ماشین کاری می باشد.از دیگر جرثقیل های بازویی می توان به جرثقیل بازویی دیواری اشاره کرد. این نوع جرثقیل ها تا دامنه 180 درجه را پشتیبانی می کنند و می توان آن ها بر روی یک ستون یا یک سوله در کارخانه نصب کرد.

جرثقیل بازویی

قیمت جرثقیل ستونی بازویی

شرکت ایران کرین ارائه دهنده انواع جرثقیل نیم دروازه ای، جرثقیل های خاص با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند و با استفاده از نیروهی متخصص سعی در جلب رضایت مشتریان دارد و برای اطلاع دقیق از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

جرثقیل دیواری بازویی چیست ؟

جرثقیل بازویی دیواری مقرون به صرفه ترین راه برای ارائه پوشش بالابر برای استفاده در سوله ها محسوب می شود. جرثقیل بازویی دیواری برای نصب روی دیوار یا ستون طراحی شده است همچنین این نوع از جرثقیل ها با قابلیت چرخش عرضی توانایی حرکت بالایی به کاربر می دهد. به طور کلی جرثقیل یک نوع ماشین است که بر اساس قوانین فیزیک به کاربر امکان جابجایی بارهای سنگین را می دهد. امروزه بر اساس نوع نیاز کاربر، تناژ بار و محل استفاده انواع جرثقیل ها طراحی و تولید شده است. یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین انواع این جرثقیل ها، جرثقیل بازویی دیواری است.

امیدواریم این مطلب مفید بوده باشد

لطفا امتیاز بدهید

متوسط امتیاز ستاره 0 / 5. شمارش: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید

جدیدترین مقالات
ساخت جرثقیل سقفی ایران کرین
آدرس ما:

تهران | اتوبان تهران ساوه | شهرک صنعتی کاظم آباد | خ صبا | پ 14

شماره تماس ما:

09191289841
09129242842
09124124015

ایمیل ما:

email@yoursite.com